Web Siten için Başarılı Title Oluşturmanın Püf Noktaları

Title, web sitenin ve içerik sayfalarının özeti niteliğindeki bir oluşum, arama motoru sonuçları listelenirken görüntülenen başlığıdır.

Web Siten için Başarılı Title Oluşturmanın Püf Noktaları

Geçmişten günümüze, arama motorlarında öne çıkmak için Title bölümünün önemli bir alan olduğu gerçeği hiç değişmedi. Şimdi, güncel koşullara göre başarılı Title nasıl oluşturulur, örneklerle kısaca açıklayalım.

Eskiden, anahtar kelimeleri virgülle ayırarak direkt olarak Title bölümüne yazmak bir avantajdı fakat artık değil. Değişen arama motoru kriterlerine göre, web sitelerinde biraz önce belirttiğimiz eski usül Title kullanımı gerçekleştirmek negatif sonuçlar doğuracaktır. Artık web sitelerinde daha doğal, anlamlı ifadeler barındıran Title'ların kullanılması gerekmektedir.

Örneğin İstanbul’da pasta satışı yapan bir işletmeniz varsa, “İstanbul pasta, İstanbul pasta siparişi, İstanbul iyi pasta” gibi bir Title eklemek yerine, daha kullanıcı odaklı “İstanbul’da günlük, taze, lezzetli ve kaliteli pasta üretimi” gibi bir Title sizin adınıza daha avantajlı olacaktır.

Web siteleriyle ilgili her konuda olduğu gibi Title'larda da kullanıcı deneyimini ön plana çıkarman gerekli. Çünkü sadece anahtar kelimelerden oluşan ve anlama sahip olmayan bir Title yapılandırması ziyaretçilerini rahatsız edebilir. Bu sebeple, daha anlamlı ve seni gerçekten ifade eden benzersiz Title'lar kullanmanı öneririz.

Son bir not; arama motorlarını kızdırmamak için Title bölümünde yer vereceğin içeriğin 60 karakterden fazla olmamasına dikkat et.

06.03.2015
Yorumlar
Yorumlar ile ilgili tüm sorumluluk yorum yazan kişiye/hesaba aittir.
Yorumlar ile ilgili Clouds Web hiç bir sorumluluk kabul etmemektedir ve istediği yorumu bilgilendirme yapmadan. kaldırma hakkına sahiptir.
Clouds Web Blog'a Dön