Web Siteni Yönetirken Teknik Destek Alabilmelisin

Bir web sitesinin temel olması gereken özelliklerini daha önceki yazılarımızda bolca paylaştık. Şimdi gelelim, çoğu zaman gözden kaçan ama bir web sitesinin arka planında olması gereken en önemli özelliğe: Teknik destek!

Web Siteni Yönetirken Teknik Destek Alabilmelisin

Özellikle ilk defa web sitesi sahibi olacakların gözden kaçırdığı bu konuyu kısaca özetlemeye çalışalım.

Web sitenin yapım aşaması dahil olmak üzere tüm süreçlerinde altyapı sağlayıcın tarafından destek alabilmelisin. Takıldığın ya da emin olmadığın tüm konularda karşında mutlaka bir muhatap olmalı.

Yani sadece web sitenin kurulum aşamasında değil, sonraki tüm süreçlerinde de teknik destek ve yardım alabilmelisin. Anlamadığın tüm konuları sorabilmeli ve hızlıca cevap alabilmelisin. Aldığın teknik destek, web sitenin başarılı olmasını sağlayacaktır.

Peki, bir web sitesi açmayı düşünüyorsun ama aklında teknik destek alabilir miyim? diye sorular var. Bu konuda biraz araştırma yapman yeterli. Altyapı sağlayıcısının web sayfalarında bu konuyu araştırabilir, direk telefon ya da eposta ile ulaşıp bu konuyu netleştirebilirsin.

İdeal olanı, hem telefon hem e-posta hem de canlı destek hatlarının bulunmasıdır. Bu durumda istediğin zaman istediğin kanaldan iletişime geçerek sorununu çözebilir ve aklına takılanları danışabilirsin.

Unutma ki; teknik destek ve yardım alamadığın bir altyapıda gereksiz yere vakit kaybı yaşarsın ve web siten amacına ulaşmaz.

03.01.2016

Yorumlar
Yorumlar ile ilgili tüm sorumluluk yorum yazan kişiye/hesaba aittir.
Yorumlar ile ilgili Clouds Web hiç bir sorumluluk kabul etmemektedir ve istediği yorumu bilgilendirme yapmadan. kaldırma hakkına sahiptir.
Clouds Web Blog'a Dön